אטרקציות לייזר טאג לילדים

חוויית טאג לייזר מושלמת היא דרך מצוינת ליהנות מאחדות משפחתך הצעירה ולחזק את יחסיך זה עם זה. לייזר טאג הוא משחק כיף הן למבוגרים והן לילדים. קרן אור לייזר מכוונת אל יריב ו ”טאג” נורה מהקצה הזה. המנצח הוא זה שנפגע מהקורה. במשחקים רגילים יש שחקנים בתורות, אבל בתחרויות רואים שחקנים מתחלקים לקבוצות. טאג לייזר הוא אטרקציה גדולה לילדים.

ההתקנה הפופולרית ביותר עבור טאג לייזר היא שני לוחות, אחד עם מסך והשני בלי. המסך במערכת זו עשוי בדרך כלל מפלסטיק עמיד עם עדשת הקרנה עליו ומכשיר לכוון אינפרא אדום. ניתן להשתמש בו בתוך הבית או בחוץ. מכשיר הכיוון האינפרא אדום מאפשר לשחקנים למקד את הקורות שלהם על מטרות שבדרך כלל מעוצבות מראש על הקונסולה. פגיעות בעיניים ובעור הן לא סבירות כי הפצצות לא יורות מעל לראשם של השחקנים. הסכנה היחידה היא כשהמפציצים פגעו בטעות בראש ויצרו תמונות חדות.

למשחק הזה יש הרבה כלי נשק. השחקנים יכולים להשתמש ברובי צלפים או אורות קטנים כמו גם רובה M16 ידני. אקדח כף היד יכול להיות מותאם להדק אוטומטי או ידני ויש לו כמה מצבי ירי. לרובה הצלפים יש כוונת טלסקופית, תיק נשיאה שניתן להסרה והוא יכול לירות בנשק לא קטלני, כגון כדורי גומי וחיצי גומי. אתה יכול גם להשתמש במיני-אורות כנשק.

ילדים יכולים להשתמש גם בנשק אנרגיה, כגון פצצות לייזר או טילים. כלי הנשק האלה מאוד מדויקים וניתן להשתמש בהם על ידי ילדים. נשק זה יכול לירות אוטומטית ולדרוש סוללות נטענות. מפציצי הלייזר יורים בעוצמה גבוהה ניאון ואור בתדר גבוה. חבילות המשחק כוללות סוללות קטנות נטענות שיכולות להפעיל את לייזר בלסטרים. אתה יכול גם לשכור את הציוד הזה, אבל ילדים צריכים להיות זהירים.

כאשר קונים לייזר טאג לילדים, יש לשקול מה זמין ומה רצוי על ידי הילדים. חשוב על רמת הגיל והכישורים של הילדים בקניית טאג לייזר לילדים. בדרך כלל יש ציוד קרב בסיסי הכולל מעילי הגנה וקסדות. אתה יכול גם לרכוש ציוד קרב אופציונלי עבור הסט של הילדים שלך, כמו שריון גוף, אפודים צבאיים, ומגפיים.

Nerf Nite Strike XS הוא צעצוע פופולרי נוסף שנרכש לעתים קרובות יחד עם טאג הלייזר. ”נרף נייט סטרייק אקס-אס” היא בחירה מצוינת לילדים. יש לו הרבה תכונות והוא מגיע במקרה נשיאה עמיד. מפציץ זה משתמש בלייזר אינפרא אדום דומה לאלה המשמשים ברובי איירסופט. נרף נייט סטרייק xs יכול להחזיק עד 40 חצים והוא מגיע בצבעים אדום וכתום.

נרף כבר בדיקת פליטת אות אינפרא אדום ושיעורי ירי פיצוץ. בתחילה היה פיצוץ ה-XS שיעור כשלים גבוה, אך לאחר שעברו בדיקות, חוקרי ה-Nerf שיפרו את הקצב באופן משמעותי. נכון לעכשיו, ל-Nerf N סטרייק יש טווח מקסימלי של כ-30 רגל והוא דורש כמות ממוצעת של כדורי נרף לדקה. אחרי שחוו את הכיף וההתרגשות של לשחק עם הבלסטרים האלה, ילדים יחשבו שזה די משעשע. יתרה מזו, הם יתרגשו כאשר חבריהם או בני משפחה אחרים יצטרפו אליהם במהלך המשחק ויחזו ברגעים המרגשים של ניצחון או הפסד במשחק.

משחקי לייזר נרף אלה באים בגדלים וסגנונות רבים. ישנם מספר מצבים והמצבים כוללים; משחק קבוצתי, הישרדות קרב, חיסול והאיש האחרון שעומד. אתה יכול לבחור את רמת ההשתתפות שאתה רוצה ואת תפוקת הכוח שאתה רוצה. Nerf n Strike זמין בגדלים שונים. הוא עמיד מאוד וניתן ליהנות ממנו שנים רבות בתחזוקה נאותה.

(Visited 52 times, 1 visits today)