סוגי רולרבליידס שאפשר לקנות

ישנם שני סוגים של גלגיליות: גלגיליות משובצות ומחליקיים מרובעים. כל סוג של החלקה על קו מורכב משני גלגלים או יותר בקו אחד. גלגיליות אינליין משמשות בדרך כלל להחלקה על קווים. יש גלגל אחד מקדימה ואחד מאחור. גלגיליות משוריינות משמשות להליכה למרחקים ארוכים. בהתאם לגודל הגלגל, יש 2 עד 5 גלגלים לזוג.

דגם ה-Maxxum Edge 90 הוא דגם יוקרתי, בעל פגז קשיח וגדול מ-90 מ "מ. תכונות אלה מאפשרות לך לשבת נמוך יותר על הקרקע ולהאריך את החלק הקדמי והאחורי של הרגל שלך יותר. בלם העקב הוא חיסרון. עם זאת, הקצה מאפשר לך לדאות מעל המדרכה ולחלק את הנסיעה. ייתכן שלא תרצה לקנות סוג זה אם יש לך רגליים רחבות. אם יש לך רגליים צרות, כדאי שתשקול זוג גלגיליות.

הסוג הפופולרי ביותר של החלקה על קווים הוא החלקה על קווים. עם זאת, אם הילד שלך רוצה החלקה בחוץ, רולרבליידס הנוקשים יותר יכולים להיות מתאימים יותר. גלגיליות אלה מאפשרות לך להישען קדימה ולפנות מהר יותר אבל דורש תרגול ויכול להיות מאיים למתחילים. אם אתה שוקל לקנות זוג לילד שלך, אתה צריך לעשות זאת למען ביטחונם. אולי אין לך את הגודל המתאים, אבל זוג  רולרבליידס יכול לעזור לך ללמוד איך לשלוט במהירות שלך בזמן ההחלקה.

ההבדל העיקרי בין גלגיליות אלה ומחליקיים רגילים הוא גודלם. הפרש הגודל בין רולרבליידס של גברים לנשים הוא הגודל שלהם. המבוגרים עשויים מפלסטיק שפחות צפוי להישבר וקל יותר לשבור אותו. בעוד שהם קצת יותר יקרים, הם האפשרות הכי זולה לפעילות גופנית. הם יכולים לשמש כדי לעזור לך לקבל בכושר ולשפר את כישורי ההחלקה שלך. הם יכולים גם לעזור לך להגשים את מטרות הכושר שלך.

איך תבחרו את הרולרבליידס המתאימים לכם?

ישנם סוגים רבים של רולרבליידס זמינים. לחלק יש מגף שיזוף, ואילו לאחרים יש יוניסקס. הם השקעה נהדרת אבל יכולים להוות מכשול למתחילים. גלגיליות כבדות ויש לשקול זאת בזהירות. הם צריכים להיות מתאימים למתחילים ולא צריכים לגרום לבעיות לאורך תקופה ממושכת של זמן. עם זאת, מחליקים מתקדמים צריכים להיות מודעים לסכנות אפשריות בפארק החלקה.

רולרבליידס דומים להחלקה על הקרח אבל עם רמת קושי גבוהה יותר. זה הדבר החשוב ביותר לזכור. זה גם קל ללמוד ויכול להיות כיף לאנשים מכל תחומי החיים. גלגיליות זה לא קשה, אפילו אם אתה לא בטוח שזה מתאים לך. חשוב ליהנות וליהנות מהנסיעה שלך.

גלגיליות אינליין הן נהדרות למגוון פעילויות שונות. גלגיליות הן מושלמות לכל מי שנהנה מפעילויות בחוץ. גלגיליות הן מאוד רב תכליתיות וניתן להשתמש בהן על ידי כל אחד בכל גיל. להחליק בבית, בעבודה, או בכל מקום אחר. הם נוחים ומבוגרים וילדים יכולים להשתמש בהם. גלגיליות הן אידיאליות להחלקה ולריצה. אבל אם אתה חדש בהחלקה על הקרח, עדיף לדבר עם מקצוען כדי לראות מה הם מציעים.

מלבד היותו צורה נהדרת של פעילות גופנית, רולרבליידס הם גם נהדרים בשביל הכיף. למרות שהם לא הכרחיים, הם דרך זולה להישאר בכושר. שלא כמו נעליים שגרתיות, אתה יכול לקנות זוג רולרבליידס שאתה יכול להשתמש בהם לכל סוגי הפעילויות. אתה יכול אפילו לרכוש אחד שמכפיל את עצמו כסקייטבורד אם אתה לא אוהב ללבוש טייטס. אם אתה חדש בספורט, אתה צריך להישאר עם החלקה טובה.

אתה צריך גם לחבוש קסדה אם אתה מתכנן גלגיליות. גלגיליות אינליין עשויות בדרך כלל מחומרים קלים, עמידים ונוחים מאוד. לגלגיליות יש עיצוב גלגל צר יותר המספק פחות מגע פנים והתנגדות גלגול. גלגיליות קלות נוחות ודרך נהדרת ללמוד החלקה על הקרח. אתה יכול להשתמש בהם כדי לתרגל את הכישורים שלך. זו הדרך הטובה ביותר להתחיל.

לפרטים נוספים על רולרבליידס, הקליקו: https://www.pelegalgalim.co.il/category/%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%93%D7%A1

(Visited 64 times, 1 visits today)