מהו מיכלי אגירה?

מיכלי אגירה הם בחירה חסכונית ורב-תכליתית עבור משקי בית רבים, המופעלים על ידי גז טבעי, גז פרופאן, מזוט או חשמל.

דגמי מיכלי אגירה מסורתיים נמשכים בדרך כלל 10-15 שנים ומעלה ונוטים להיות פחות יקרים וחסכוניים באנרגיה מדגמי טנקים.

מהו מיכל אגירה?

מיכלי אגירה הם בין השיטות הנפוצות ביותר של מערכות חימום מים, ומגיעים במודלים חשמליים וגז עם קיבולות שונות ואלמנטים חימום. בעת הצורך הם משחררים מים מחוממים דרך ברזי מים חמים.

מיכלי אגירה יכולים להיות אפשרות חסכונית ויעילה עבור משקי בית גדולים יותר המשתמשים בהרבה מים חמים. למרבה הצער, עם זאת, הרכישה שלהם בדרך כלל מוכיח יקר יותר.

ניתן להפחית משמעותית את עלויות האנרגיה על ידי בחירת דגם מיכלי אגירה מבודד, אשר ימזער את אובדן החום במצב המתנה ואת האנרגיה המשמשת לשמירה על טמפרטורה קבועה.

כיצד ניתן לקבוע אם יש צורך במיכלי אגירה? – דרך אחת להחליט אם אתה זקוק למיכלי אגירה היא חישוב כמה אנשים גרים במשק הבית שלך ודרישות המים החמים האישיות שלהם בכל זמן נתון, מה שיאפשר לך לבחור דגם אידיאלי.

אם אתה גר לבד ומשתמש בלא יותר מ-30 ליטר בשנה, מיכל של 30 ליטר אמור לענות על צרכי האחסון שלך. אבל עבור משפחות גדולות יותר או אלה המשתמשים יותר, שקול לשדרג לדגם מיכלי אגירה של 50 ליטר במקום זאת.

דרך חלופית אחת של חישוב מה גודל דוד המים שאתה צריך היא באמצעות מחשבון מקוון אשר מעריך את צריכת המים הצפויה ואת עלויות האנרגיה על בסיס השימוש הממוצע שלך ואת תנאי האקלים, כך שאתה מקבל יעילות מקסימלית מהיחידה שלך.

לפני ביצוע הבחירה שלך, בין אם מיכלי אגירה קונבנציונאלי או דוד מים ללא מיכל, הקפד לקרוא ולהבין את תיאור המוצר של היצרן במלואו ולשאול כל שאלה רלוונטית לגבי תהליך ההתקנה ודרישות התחזוקה השוטפות. כמו כן להבטיח את החברה שאתה שוקל מקבל היתר מקומי והוא מכיר את חוקי הבנייה באזור שלך.

דגמי מחממי מים ללא מיכל הפכו במהירות לבחירה המועדפת בקרב הצרכנים, ומציעים יתרונות רבים על פני עמיתיהם המסורתיים כגון תוחלת חיים ארוכה יותר ועלויות אנרגיה מופחתות. למרות שעלות הרכישה הראשונית עשויה להיות מעט גבוהה יותר עבור יחידות ללא מיכל, לאורך זמן החיסכון באנרגיה שלך גדול מהצפוי.

מה ההבדל בין מיכל אגירה ומחמם מים?

מחממי מים הם מכשירים חיוניים המספקים מים חמים למכשירים שונים בביתכם, כגון מקלחות, מדיחי כלים ומכונות כביסה. תנור חימום לא תקין או דולף עלול להשאיר אותך במהירות ללא מים חמים לשימוש – ולהשאיר במקום זאת מקלחות, אמבטיות ואמבטיות חשופות לטמפרטורות קרות. אבל כאשר אחד נשבר או דולף לחלוטין זה יכול להשאיר אותך במהירות ללא מים חמים לשימוש בגופי אלה-משאיר רק מקלחות קרות, מדיחי כלים או מכונות מתפקדות עם גישה מוגבלת למים חמים למקלחת או כביסה.

כשמגיע הזמן להחליף את דוד המים שלך, יש לך שתי אפשרויות עיקריות – מיכלי אגירה קונבנציונאלי או מחממי מים ללא מיכל-בהתאם לתקציב ולצרכים של הבית או הדירה שלך. ההחלטה שלך צריכה להיות תלויה בגורמים אלה מכיוון שהם צריכים לקבוע כיצד אתה ממשיך.

לא משנה על איזו אפשרות תחליט, מחקר צריך תמיד להקדים את הבחירה הסופית שלך. לפני שתבצע בחירה סופית, למד עוד על סוגי דלק זמינים ויעילות אנרגטית לפני שתקבל החלטה מושכלת.

אנשים רבים מעדיפים מחממי מים ללא מיכל עבור יעילות האנרגיה שלהם; תנורים אלה להשתמש הרבה פחות חשמל כדי לחמם מים כי זה לא צריך להיות מאוחסן במיכל לפני הצורך להיות מחומם בעת הפעלת ברז.

למרבה הצער, מחממי מים ללא מיכל דורשים החלפה תכופה בהשוואה לעמיתיהם לאחסון ולכן עשויים להיות יקרים יותר בטווח הארוך.

כדי להימנע מבעיה זו, הדרך הטובה ביותר להגן על דוד המים שלך ולהבטיח ביצועים מרביים היא לבדוק ולבצע תחזוקה שוטפת. פעולה זו יכולה להאריך את חייו ולשמור על תפקודו ביעילות שיא.

רכשו שמיכה לבידוד והפחתת צריכת האנרגיה בחימום מים לחימום המיכל שלכם. לפני השקעה, להתייעץ שלך שרברב על מוצר זה כדי להיות בטוח זה אחד עונה על כל הנדרש מפרט.

אם אתה שוקל לרכוש מיכלי אגירה, חשוב לבחור יחידה יעילה הבנויה מפלדה בדרגה גבוהה כדי למנוע קורוזיה במים שלך ולהאריך את תוחלת החיים השימושית שלה. בנוסף, חיפוש אחר אחד מרופד בזכוכית הוא דרך יעילה נוספת להגנה מפני חלודה תוך דחיית צרכי החלפה.

מהם הסוגים השונים של מיכלי אגירה?

ישנם סוגים שונים של מיכלי אגירת מים, ואיזה מהם עונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך יהיה תלוי מאילו חומרים הם בנויים – מתכות כגון נירוסטה ופלדה מרותכת פחמן, פלסטיק, פיברגלס ובטון הן רק כמה אפשרויות העומדות לרשותך. כמה גרסאות ללא גג קיימות בעוד שאחרות יכולות אפילו להיות מתוכננות לקבורה מתחת לאדמה.

מיכלי לחץ באר הם אפשרות יעילה לאחסון מים המספקת גישה מיידית למים לפעילויות יומיומיות כמו מילוי כוסות או צחצוח שיניים. בנוסף, מיכלי לחץ באר עוזרים להבטיח לחץ מים עקבי בכל הבית.

מיכלי אלומיניום ופלדה מגולוונת הם בין החומרים הנפוצים ביותר. הרכבם יכתיב גם כמה מים ניתן לאחסן בתוכו וגם את תוחלת החיים שלהם, כך שהבחירה שלהם יכולה להשפיע על קיבולת האחסון ועל תוחלת החיים.

לבחירת הטנק שלך יכולה להיות השפעה עצומה על התקציב שלך. לדוגמה, אם עלויות החימום הן בעיה עבורך, בחירת תנור גז חסכוני באנרגיה על פני דגמים חשמליים שאינם חסכוניים באנרגיה עשויה להיות חסכונית יותר.

שיקול מרכזי אחד צריך להיות כמה מקום יש במוסך או בעליית הגג שלך להתקנת מיכלי אגירה. אם שטח זה מאפשר, שקול להשקיע ביחידות פרופאן מוסמכות כוכב אנרגיה כדי לחסוך בעלויות השירות תוך הגדלת רמות הנוחות עבורך ועבור משפחתך.

מערכות אלה גם נוטים לחיות יותר מטנק רגיל, יכול להפחית את העלויות הכוללות לאורך זמן על-ידי להיות יותר חסכונית צריכת אנרגיה, המתנה אובדן חום – המהווה ככל 10% הוצאות חימום מים השנתי שלך!

כמו גם יתרונות אלה, מחממי מים סולאריים עשויים גם לעזור לך להוריד שיתוף 2 פליטות של עד 1,700 פאונד בשנה בהשוואה למערכות חשמל או נפט מסורתיות. יתר על כן, הם עשויים להיות זולים יותר להפעלה ולתחזוקה בהשוואה לדגמים מסורתיים.

מיכלי אגירת מים יכולים לשמש גם לאיסוף מי גשמים לצריכה מאוחרת יותר או לשימושים אחרים, מה שהופך את המערכות הללו לפופולריות יותר ויותר ברחבי המדינה. מי גשמים מאוחסנים כאן עד הצורך לשתייה או לצרכים אחרים.

מה היתרון של מיכלי אגירה למים חמים?

אחד היתרונות הגדולים של בעלות על מיכל אגירת מים חמים הוא גישה למים חמים בכל עת-דבר שמערכות חימום אחרות אינן יכולות לספק, מה שבתורו חוסך כסף בטווח הארוך.

דוד מים חשמלי עושה את החיים הרבה יותר פשוט. במקום חימום מים באופן ידני בבית שלך, רק להגדיר את הטמפרטורה הרצויה ולהשאיר אותו עד זה!

תכונה נהדרת אחת של מיכלי אגירת מים חמים היא שהם נוטים להחזיק מעמד זמן רב בגלל שיש להם מוט אנודה שמונע קורוזיה.

שים לב כי טנקים אלה עדיין יכולים להיות בסכנה לאורך זמן וזקוקים לתחזוקה ושירות קבועים. כפי שהם יכולים להיות השקעות יקרות, ודא שאתה מקבל אותם בדק לפי הצורך והחליפו בעת הצורך.

כחלק קבלת ההחלטות שלך, זה גם חיוני לשקול בזהירות איזה סוג דלק יהיה כוח דוד המים שתבחר, כמו זה תהיה השפעה עצומה על היעילות שלה ואת העלות הכוללת של המבצע.

האפשרויות והגדלים של מיכל המים החמים שלך צריכים לעמוד בדרישות הספציפיות של משק הבית שלך, עם בידוד כדי למזער אובדן חום המתנה – עוזר להפחית את חשבונות השירות!

מיכל אגירת מים חמים יכול לשרת גם חימום חלל וגם צרכי מים ביתיים, לספק מים חמים למקלחות, שימוש במטבח, צרכי כביסה ועוד.

מיכל מסוג זה חסכוני יותר מאחרים ויכול לחסוך סכומים משמעותיים בעתיד. קל להתקנה, זה עובד עבור שניהם חשמלי וגז חימום הצרכים.

דודי שמש יעילים יכולים גם לעזור לסביבה על ידי שימוש בפחות אנרגיה בהשוואה למערכות חימום מים מסורתיות – למעשה, זה עשוי להיות עד 85% יותר חסכוני באנרגיה!

אפשרות חלופית למי שבבעלותו בארות היא התקנת ווסת זרימת מים כדי לשמור על אספקה קבועה של מים הזורמים לברזים שלך. זה יכול לעזור להקל על בעיות לחץ מים נמוך ולהימנע מבעיות נזקי מים עתידיות.

לקריאה נוספת הקליקו

https://winter2017.co.il/2019/09/11/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%90%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%94/

(Visited 6 times, 1 visits today)