מהו האוהל המהיר ביותר להקמה?

ישנם שני סוגים עיקריים: התקנה מיידית וצץ. פשוט מאוד להקים אוהלים מסוג זה – הם פשוט מתפתחים משקית. אוהלים אלה אינם דורשים גיליונות או יתדות שיוקמו והם בדרך כלל עצמיים. במקום יתדות, אוהלים מסוג זה משתמשים בחמישה כיסי חול העוטפים את החצאית. אלה משמשים כתחליף ליתדות מסורתיות.

אוהל הבקתה המיידי הוא אוהל הגשה מיידי האוהל הזה מחובר מראש עם עמודים, זה פשוט צריך להיות פרוש, הרים לעמדה, ולחץ למקומו. הוא כולל זבוב גשם, סוכך חדר מסך, ומפריד חדרים. אוהלים אלה נהדרים למשפחות וזוגות. הם יכולים להיערך תוך כמה דקות עם מאמץ מינימלי.

הבקתה המיידית היא סוג נוסף של אוהל פופולרי שניתן לפתוח במהירות. האוהל הזה יכול להכיל תשעה אנשים. זה מושלם למחנאות משפחתית וקבוצתית, כמו שיש מספיק מקום לחברה. יש לו עיצוב בקתה שהוא אידיאלי עבור חניכים גבוהים. שיא גובהו הוא 6 '6 וכולל מפצל להפרדת אזורי שינה. מודל זה הוא גם בחירה מצוינת למחנאות עם ילדים.

ישנם סוגים רבים של אוהלי פתיחה מהירה. אוהל עצמאי הוא הטוב ביותר לילדים. אם אתה צריך יותר יציבות, אתה יכול להשתמש באוהלים עם יתדות. אוהל חופשי הוא אידיאלי עבור מחנאות או אתר מחנאות שאין בו עבודות יסוד. אוהל מגרש מיידי הוא לעתים קרובות האפשרות הקלה ביותר עבור אלה שמחפשים דרך מהירה ונוחה לישון בזמן מחנאות. אוהל קצ 'ואה 2-Second טרי ושחור הוא מושלם לשני אנשים.

אוהל פתיחה מהירה מיועד לשימוש מרבי. ניתן להגדיר אותו תוך שניות, תלוי ביצרן ובעיצוב. עם זאת, זה יכול לקחת כמה דקות כדי להציג זרוע של 6 אנשים מודל הקופץ במשקל קל הוא אפשרות טובה יותר אוהל של שני אנשים צריך לשקול 4 קילו. אוהל של שישה אנשים עשוי לשקול חמישה עשר פאונד. קצ 'ואה 2-Second טרי ושחור הוא הבחירה הטובה ביותר אם אתם מתכננים להקים מחנה עם קבוצה גדולה.

אוהלים לפתיחה מהירה הם קלים וקלים להקמת. אוהל מיידי טוב הוא קל משקל ולוקח רק כמה דקות להקים. העיצוב הקל של האוהל מקל על העברתו ממקום אחד למשנהו. בנוסף לאלו, ניתן לרכוש אוהל מהיר עם עמודים המיועדים לאוהל של ארבעה אנשים.

אוהל מיידי יכול לשמש למחנאות או לאירועים חיצוניים. אוהל בקתה שנפתח במהירות ניתן להקים בתוך דקות ספורות. יש לו דלת משני הצדדים, המאפשרת לאוויר לזרום ברחבי הפנים. גיליונו הבנוי ועוף הגשם חיוניים להגנה מפני גשם. אוהל בקתה גדול יכול לשמש כבית הרחק מהבית. עם טביעת רגל גדולה מספיק, תא מיידי הוא גודל אידיאלי למשפחה קטנה או שתיים.

אוהלים מיידיים נראים דומים למותגים אחרים. ניתן לחבר את האוהל המיידי של הבקתה ליציבות נוספת. כשתהיה מוכן לצאת למחנאות, תוכל להקים את אוהל קצ 'ואה שלך על ידי פתיחת הקטבים. פשוט לחץ על הקטבים לתוך מרכז. באוהל ההאפלה של קצ'ואה 2, יש דלתות משני הצדדים ואבן יסוד מובנית.

אוהלי קצ'ואה אינסטנט בקתה הם עצמיים וניתן לתמצת ליציבות נוספת. הם מהירים וקלים להפעלה, וזה לוקח רק כמה דקות. שלא כמו אוהלים אחרים, אוהלי בקתה מיידית של קצ 'ואה נפתחים במהירות. סוג זה של אוהל מיידי נפתח עם רק כמה צעדים. קצ 'ואה לפתיחה מהירה היא בחירה מצוינת לזוג. יש הרבה בקתות מיידיות אחרות.

(Visited 48 times, 1 visits today)