מדריך לבחירת חומר סיכוך מיני, המתאים לצרכיך המיניים

הדרך הטובה ביותר לנהל מערכת יחסים ארוכת טווח היא עם חומרי סיכה מיניים. הם באים בצורות שונות וניתן לקנות מבית המרקחת המקומי שלך, באינטרנט, או בבוטיק הלבשה תחתונה יוקרתי. חשוב שתזכור שלא כל חומרי הסיכה עובדים אותו הדבר. חלקם טובים יותר מאחרים, מה שמסביר למה אתה צריך לדעת איזה חומר סיכה אתה רוצה לקנות לפני שאתה קונה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את חומר הסיכה הנכון.

יש אנשים שבוחרים ”לשקוע ולבלוע” כי חומר הסיכה לא עובד טוב עם צעצועים מסוימים. לובריקנים שקועים הם לאנשים שאוהבים את הרעיון של איברי מין משלהם אבל לא רוצים להכניס אצבע או חפץ אחר לתוך הנרתיק שלהם בכל פעם. מוצרים אלה מכילים לרוב מרכיבים טבעיים כגון שמן זית, חמאת שיאה וויטמין E. הם מעוצבים במיוחד כדי לשפר את החוויה של שני בני הזוג על ידי מתן רגישות משופרת ושימון של הנרתיק.

חלופה פופולרית נוספת לחומר סיכה מיני היא ”שמן תינוקות”. שמן תינוקות הוא מוצר דומה לשמן תינוקות בעקביות ובעובי ויכול לשמש להחלפת סיכה כאשר נשים עומדות לקיים יחסי מין בנרתיק. הוא יכול לעבוד אצל נשים מסוימות, אך בדרך כלל מומלץ למי שסובלים מבעיות כמו וגינוזיס חיידקי ומצבים דומים. חלק ממוצרי שמן התינוקות מכילים גם פיטוסטרוגנים, דבר שעלול להוביל לבעיות אצל נשים עם חוסר איזון הורמונלי ואוסטאופורוזיס.

אם אתה מעדיף חומר סיכה מבוסס מים, זה יכול להיות מועיל עבור שניכם. למוצרים אלה יש בדרך כלל מרכיבים טבעיים שאינם גורמים לתופעות לוואי כלשהן. כמה מהמרכיבים הפופולריים ביותר בחומרי סיכה מבוססי מים כוללים נתרן לאוריל גופרתי (SLS), חומצה סטרית (SCA) וגליצרין. המרכיבים האלה יוצרים מרקם חלקלק שמקל עליך לקיים יחסי מין. כדי להגביר את ההנאה של שני הצדדים, יש מוצרים המכילים מרכיבים כגון תה ירוק וקמומיל.

סוג נוסף של חלופה פופולרית לחומר סיכה בבקבוקים הוא חומר סיכוך בטעם, שנוצר ממגוון של עשבי תיבול וטעמים שונים. חומר סיכה בטעם יכול להיות דרך כיפית להפוך את החוויה ליותר מהנה עבור שניכם. זה גם יכול לעזור למנוע מין אנאלי להיות כואב. הרבה חומר סיכה בטעם זמין בניסוח מבוסס מים, מה שהופך את זה קל יותר להביא לחופשות, תאריכים והרפתקאות אחרות.

אם אתה מישהו שאוהב לאונן, אולי אתה כבר יודע שכמה חומרי סיכה גורמים לגירוי באזור הנרתיק ובפי הטבעת לאחר שהם מיושמים. חומרי סיכה רבים מכילים מרכיבים כמו מנתול, מנטה או שמן הדר. מרכיבים אלה נועדו לספק חומר סיכה שפועל היטב להפחתת החיכוך בעת האוננות.

לא כולם מסכימים עם שימוש בחומרי סיכה מבוססי נפט. למרכיבים האלה יכולה להיות השפעה שלילית על הסביבה כי הם עשויים מנפט. מרכיבים טבעיים אחרים, כמו גליצרין, פרבנס ופרופוליס היפולרגני, הם בחירות טובות בהרבה עבור מי שמחפשים חומרי סיכה. לגליצרין יש את כל היתרונות הקשורים למוצרים טבעיים, בעוד שלא נמצאו פרבנים ופרופוליס שגורמים לגירוי, לתגובות אלרגיות או לבעיות בריאות לא רצויות אחרות.

אם אתה לא בטוח באיזה חומר סיכה להשתמש למין, נסה כמה מותגים שונים. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות הקשורים אליהם. חשוב שתרגיש בנוח עם חומר הסיכה שאתה בוחר. אתה לא רוצה שזה יגרום גירוי או אי נוחות. חשוב לזכור שחומר הסיכה הנכון יכול להפוך את המין למהנה יותר ולהגביר את הביטחון העצמי.

(Visited 38 times, 1 visits today)