הבגדים הטובים ביותר לתינוק שזה עתה נולד

תינוק שזה עתה נולד הוא עדין וכובע שזה עתה נולד יכול לגרום לו להיראות מקסים. בבחירת הכובע המושלם, כותנה צריכה להיות הבחירה הראשונה שלך. חומר רך ישמור על התינוק שלך חם. לכובע טוב תהיה מפשעה צמודה. זה יקל על התאמת מכסה המנוע. אחרי כמה שבועות, התינוק שלך יוכל לחבוש כובע בגודל מלא.

100% כותנה היא הבחירה הטובה ביותר עבור בגדי התינוק שלך. התינוק שלך צריך להרגיש בנוח בבגדים. תיזהר מפתיחות קלות במפשעה. קל יותר להוריד בגדים עם תמונות קדמיות או רוכסנים. כותנה יכולה גם להיות מכובסת במכונה. אתה צריך לקנות יותר ממספיק בגדים לתינוק שלך. קניית יותר מדי רק תגרום לך להוציא יותר כסף ממה שאתה יכול להרשות לעצמך.

בגדי התינוק שלך חייבים להיות בטוחים וקלים לניקוי. אתה צריך לשמור על גוף נקי ומסודר. אם ברצונך לכבס את בגדי התינוק, עליך תמיד לכבס אותם ביסודיות לפני שתלבש אותם. זה יבטיח שהתינוק החדש שלך לא ייחשף לכימיקלים מזיקים. מים קרים מומלצים גם לבגדי תינוקות. העור של התינוק יכול להיות רגיש אז לכבס את הבגדים במים קרים לפני שאתה משתמש בהם.

הגן על ילדך מפני קרני השמש המזיקות עם הבגדים הטובים ביותר. העור של התינוק שלך צריך להיות מוגן מהשמש. התלבושות הטובות ביותר צריכות גם להגן על חום גופך. הרך הנולד זקוק לבגדים המגנים עליו מפני קרני האולטרה-סגול המזיקות. אסור ללבוש חולצה מתחת לחולצה. אתה צריך ללבוש חולצה עם שרוולים ארוכים. התינוק שלך לא אמור להישרף או לפתח בעיות עור אחרות. אתה צריך לקנות בגדי תינוק מיוחדים אם התינוק שלך מקבל צרוב שמש.

בהתאם לעונה, מזג האוויר והתקציב שלך, תינוק בן יומו זקוק לבגדים חמים. אם מזג האוויר קר, אתה צריך לבחור בגדי כותנה קלים. אתה צריך לחבוש כובע עם מתכוונן במזג אוויר קר. זה ישמור על התינוק שלך רגוע. גוף הוא מושלם לחודש שלושה או ארבעה. אם המשפחה שלך לא רוצה לבזבז כסף על בגדים, תבחר שמיכת תינוק.

תצטרך לרכוש הרבה בגדים אם אתה מתכנן ללדת תאומים. עבור תינוק יחיד, אתה יכול להלביש אותם בחתיכות ספורות בלבד, אבל הרך הנולד ידרוש כמה שכבות של בגדים. הטמפרטורות החמות יותר יגרמו לכך שתצטרך לקנות מעיל חורף ומכנסיים של תינוק. אתה צריך גם לרכוש זוג נעליים לחום נוסף.

על ההורים לרכוש פריטי לבוש רבים עבור תינוקם הנולד. למשל, כובע צריך לכסות את הטפרים של התינוק. הרך הנולד זקוק לקפוצ 'ון, לעטיפה וכפפות. ההורים צריכים לכסות את הראש של התינוק, אבל קל לראש של התינוק שלך להיחשף.

נחמה היא היבט חשוב נוסף בבגדים לתינוקות שזה עתה נולדו. הורים לעתים קרובות מגזימים בתינוקות שלהם כדי לספק חום ונוחות. עם זאת, יש כמה עצות שעליך לשקול. פריט חיוני הוא הפיג 'מה עם הרגליים. פיג 'מה אחת עשויה להיות חמה מדי עבור פעוט. אונזי הוא מושלם ללילה חורף חם. רומפר הוא בחירה מצוינת לקיץ.

את הבגדים לתינוק שזה עתה נולד קל לקנות וקל לתחזק. אומנם קל לבחור בגדים לפעוט, אך בגדי התינוק צריכים להיות נוחים ומסוגננים. זה גם צריך להתאים כמו שצריך. זה צריך להיות רך. בגדי תינוק צריכים להיות עמידים וקלים לכביסה. מלתחה רדומה חיונית לילד. אתה צריך לקנות שקית עמידה למים לחדר של הפעוט שלך.

פרטים נוספים באתר: https://hipsterbabyhat.com/

(Visited 21 times, 1 visits today)